Τι είναι το Conversion rate για ένα eshop ή μια ιστοσελίδα;

Το Conversion rate (ποσοστό μετατροπής) στο ψηφιακό μάρκετινγκ αναφέρεται στο ποσοστό των επισκεπτών ή των χρηστών του ιστότοπου που πραγματοποιούν μια επιθυμητή ενέργεια ή ολοκληρώνουν έναν συγκεκριμένο στόχο, όπως την πραγματοποίηση μιας αγοράς, τη συμπλήρωση μιας φόρμας ή την εγγραφή σε ένα ενημερωτικό δελτίο.

Για παράδειγμα, εάν 1000 άτομα επισκέπτονται έναν ιστότοπο και 50 από αυτά κάνουν μια αγορά, το Conversion rate θα είναι 5%. Το Conversion rate μπορεί να ποικίλλει πολύ ανάλογα με τον συγκεκριμένο στόχο και τον κλάδο ή τη θέση, αλλά γενικά, τα υψηλότερα Conversion rate θεωρούνται καλύτερα καθώς υποδηλώνουν ότι περισσότεροι επισκέπτες κάνουν την επιθυμητή ενέργεια.

Η μέτρηση και η βελτιστοποίηση του ποσοστού μετατροπών είναι μια σημαντική πτυχή του ψηφιακού μάρκετινγκ, καθώς βοηθά τις επιχειρήσεις να κατανοήσουν πόσο αποτελεσματικές είναι οι προσπάθειες μάρκετινγκ στη δημιουργία δυνητικών πελατών, πωλήσεων ή άλλων επιθυμητών αποτελεσμάτων. Εντοπίζοντας περιοχές όπου το Conversion rate μπορεί να βελτιωθεί, οι επιχειρήσεις μπορούν να λάβουν αποφάσεις βάσει δεδομένων για τη βελτιστοποίηση των καμπανιών μάρκετινγκ και τη βελτίωση της απόδοσης επένδυσής τους (ROI).