ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Οι παρακάτω ερωτήσεις έχουν προκύψει από τα χιλιάδες ραντεβού των συμβούλων της wideweb.gr με πελάτες που ήθελαν να ξεκινήσουν το project τους. Ελπίζουμε η κάτωθι λίστα να σας φανεί χρήσιμη και πιθανόν να απαντήσει κάποια από τα ερωτήματα σας.

Aυτό σχετίζεται με την ίδια την δημιουργία ιστοσελίδας όσον αφορά το γραφιστικό κομμάτι και την ποιότητα του κώδικα του site. Εάν τα δύο παραπάνω στοιχεία υπάρχουν το επίσης σηματικό είναι γρήγοροι και νέοι servers (αντικατάσταση κάθε διετία) σε γρήγορο και αξιόπιστο data center.

Η βελτιστοποίηση του site ξεκινάει από την ίδια την δημιουργία της ιστοσελίδας. Οι λέξεις κλειδιά, ο κώδικας και η δομή του site, τα κείμενα του κόμβου, η χειροκίνηση καταχώρηση στις μηχανές αναζήτησης είναι κομμάτια του παζλ για την υψηλή κατάταξη της ιστοσελίδας κυρίως στο Google που έχει ηγετικό ρόλο στις αναζητήσεις παγκοσμίως.

Το σχεδιαστικό κάθε ιστοσελιδας είτε πρόκειται για εταιρική παρουσίαση ή για ηλεκτρονικό κατάστημα πρέπει να είναι επέκταση της offline εταιρικής και προϊόντικής ταυτότητας. Η δημιουργια ιστοσελιδας πρέπει να ακολουθεί τους on-line κανονές των sites αλλά να είναι και ανάλογη της παρουσίας της εκάστοτε εταιρίας ή επαγγελματία στην πραγματική αγορά. Εάν προβώ στην δημιουργια ιστοσελιδας με σκοπό τις on-line πωλήσεις θα μείωσω τις πωλήσεις μου στο φυσικό κατάστημα;

Τα πρώτα χρόνια του ηλεκτρονικού εμπορίου υπήρχε η λανθασμένη αντίληψη ότι τα e-shops θα «κόβανε» πωλήσεις από τα φυσικά καταστήματα. Αυτό αποδείχτηκε στην πράξη λάνθασμένο αφού όποιος είναι να ψωνήσει από μία ιστοσελίδα δεν θα πήγαινε εκείνη τη στιγμή στο φυσικό κατάστημα ούτως η αλλιώς. Αντιθέτως πολλοί on-line πελάτες που θα εξυπηρετηθούν σωστά επίσκέπτονται κάποια στιγμή και το φυσικό κατάστημα της επιχείρησης, ιδίως για προϊόντα που πιθανόν θα ήθελαν να δουν από κοντά. Δημιουργια ιστοσελιδας με δυνατότητα On-line πωλήσεων είναι απλά άλλο ένα κανάλι διαφήμισης – πώλησης και δεν λειτουργεί σε καμία περίπτωση ανταγωνιστικά με το φυσικό κατάστημα της ίδιας επιχέιρησης αλλά το αντίθετο προκάλει εμπορική κίνηση συνολικά.

Στην περίπτωση εταιρικής και προϊοντικής παρουσίασης δεν υπάρχουν πάγια έξοδα αφού η εφαρμογή διαχείρισης επιτρέπει στον πελάτη να ανανεώνει χωρίς τεχνικές γνώσεις όλες τις ιστοσελίδες . Το ίδιο ισχύει και στα ηλεκτρονικά καταστήματα όπου υπάρχει πλήρη αυτοδιαχείριση από τον ιδιοκτήτη της ιστοσελίδας. Το μόνο που μπορεί να χρειαστεί μετά από καιρό θα ήταν ο ανασχεδιασμός του e-shop όπως ακριβώς θα κάναμε ανακαίνιση στο φυσικό κατάστημα μας με σκοπό την αύξηση της εμπορικής κίνησης και των πωλήσεων.

Σίγουρα οι μηχανές αναζήτησης πρέπει να είναι ο πρώτος τρόπος προώθησης μόλις ολοκληρωθεί η δημιουργία ιστοσελίδας. Εκτός των μηχανών αναζήτησης υπάρχουν και άλλοι τρόποι προβολής όπως τα community sites (facebook, twitter κτλ.) το e-mail marketing, η τοποθέτηση διαφημιστικών banners. Θα πρέπει ανάλογα με τον κλάδο και το αντικείμενο να γίνει το σωστό on-line marketing mix των παραπάνω δραστηριοτήτων ώστε η δημιουργία ιστοσελίδας να ακολουθηθεί από σωστό και αποτελεσματικό διαφημιστικό πλάνο. Σε κάθε διαφημιστική κίνηση θα πρέπει να υπάρχει μέτρηση της επισκεψιμότητας και των πωλήσεων ώστε ο πελάτης να συνεχίσει με τις ενέργειες με την υψηλότερη απόδοση στην διαφημιστική δαπάνη.

Έχετε κάποια ερώτηση που δεν συμπεριλαμβάνεται στην παραπάνω λίστα; Επικοινωνήστε τώρα στο 2315556127 ή με email στο info@wideweb.gr και θα χαρούμε να σας δώσουμε αναλυτικές απαντήσεις.