Πακέτα Υποστήριξης

3 ώρες 6 ώρες 12 ώρες
50€ 80€ 130€

Τα πακέτα υποστήριξης περιλαμβάνουν ώρες εργασίας του δημιουργικού τμήματος, για την εξυπηρέτησή σας σε τεχνική βοήθεια των εφαρμογών σας, για εργασίες όπου εσείς απαιτείτε ή για τακτικές αναβαθμίσεις των εφαρμογών σας όπου είναι απαραίτητες λόγω αλλαγών σε τεχνολογίες του Διαδικτύου. Με βάση την ώρα εργασίας του δημιουργικού τμήματος,  με την αγορά και προεξόφληση οποιουδήποτε πακέτου επωφελείστε των ανάλογων τιμών (βλέπε πίνακα) και έχετε την δυνατότητα να λαμβάνετε υπηρεσίες από το τεχνικό μας τμήμα.

Ο χρόνος απόκρισης των ζητημάτων σας είναι από 24 έως και 48 ώρες και εξαρτάται από την πολυπλοκότητα του ζητήματός σας. Σε περίπτωση όπου ένα ζήτημα σας χρειαστεί επιπλέον χρόνο για την μελέτη και την εφαρμογή του θα ενημερωθείτε άμεσα από το τμήμα υποστήριξης πελατών για τον χρόνο υλοποίησής του. Η παραλαβή ζητημάτων υποστήριξης γίνεται με τους παρακάτω τρόπους:

  • Με αποστολή email στο info@wideweb.gr (εαν δεν παραλάβετε αυτόματη απάντηση από το mail μας ότι λάβαμε το αίτημα σας , τότε επικοινωνήστε τηλεφωνικά)
  • Μέσω τηλεφώνου στο 231 555 6127 στην γραμματεία όπου γίνεται μόνο η καταγραφή του αιτήματός σας και έπειτα προωθείται στον αρμόδιο τεχνικό για την διευθέτησή του. Το τεχνικό τμήμα θα επικοινωνήσει μαζί σας μέσω e-mail.

Σημείωση:

  • Τα πακέτα υποστήριξης έχουν διάρκεια για όσο υπάρχει διαθέσιμος χρόνος στο υπόλοιπο του πελάτη.
  • Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας φροντίστε τα ζητήματα σας να αποστέλλονται μέσω e-mail για την καταγραφή τους και για αποφυγή λαθών και παρερμηνειών στην προφορική επικοινωνία. Μετά την επίλυση του κάθε ζητήματός σας θα λαμβάνετε αναφορά των εργασιών μας, του χρόνου υλοποίησης και το υπόλοιπο του διαθέσιμου χρόνου υποστήριξής σας.
  • Για θέματα τα οποία είναι υπεύθυνη η εταιρία μας όπως: των υπηρεσιών hosting όπως μη λειτουργία της ιστοσελίδας ή των email σας δεν υπάρχει χρέωση χρόνου, εκτός και αν γίνει εκτίμηση από το τεχνικό τμήμα ότι η ιστοσελίδα δεν λειτουργεί λόγω αλλαγών browser ή ηλεκτρονικού χτυπήματος, τότε το τμήμα υποστήριξης θα σας ενημερώσει με τις ενέργειες που θα πρέπει να ακολουθήσουν.
  • Σε περίπτωση επιθυμίας σας για νέες λειτουργίες ή εγκατάσταση και δημιουργία νέων εφαρμογών στην ιστοσελίδα σας, οι εργασίες κοστολογούνται με βάση τον τιμοκατάλογο μας ή μετά από επικοινωνία με τμήμα πωλήσεων.
  • ΔΕΝ υποστηρίζουμε εργασίες IT (πχ διορθώσεις στους υπολογιστές – τερματικά ή κινητές συσκευές όπως και στα προγράμματα αυτών όπως mail clients , antivirus κτλ.).